۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۶:۴۵

مراکز عرضه کالاهای غیر استاندارد در ایلام پلمپ می شوند

ایلام - خبرگزاری مهر: سرپرست استاندارد اداره تحقیقات صنعتی ایلام گفت: مراکز عرضه کالاهای غیر استاندارد در ایلام پلمپ می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهناز همتی در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به اینکه با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها ممکن است برخی از محصولات تولیدی به صورت غیر استاندارد عرضه شود که در این راستا کارشناسان استاندارد ایلام بازرسی از مراکز عرضه استان بعمل آوردند.

وی گفت: در این بازرسیها دو نوع کالای عرضه شده با اوزان استاندارد مغایرت داشته و علیه تولیدکنندگان آنها اقدام حقوقی به عمل آمده است.

وی افزود: با فرارسیدن فصل گرما و لزوم کنترل کیفیت وسایل خنک کننده، موتور کولرهای آبی موجود در بازار استان نیز توسط کارشناسان این اداره کل مورد کنترل و بازرسی قرار گرفتند که این بازرسی ها منجر به توقیف و پلمپ دو مدل موتور کولر آبی غیراستاندارد در سطح بازار شهرستان ایلام شد و علیه فروشندگان آنها نیز اقدام قانونی صورت گرفت.

همتی با اشاره به گشت مشترک کنترل عیار مصنوعات طلا تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل کنترل و نظارت بر مصنوعات طلا و فلزات گرانبهای سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مرحله دوم گشت مشترک و بازرسی از مراکز عرضه مصنوعات طلا با حضور کارشناسان این اداره کل، سازمان بازرگانی استان و نماینده اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر استان در شهرستان ایوان انجام شد.

کد خبر 1345620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha